چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
جشنواره سرود

حوزه/ مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج شامگاه جمعه در بوشهر برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج شامگاه جمعه در بوشهر برگزار شد.

مهدی عالی زاده معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح برگزاری این جشنواره گفت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

وی بیان داشت: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد،در دو بخش سرودهای ملی و محلی گروه های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را بصورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

عالی‌زاده بیان داشت: امید مهرنیا مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که اکبر ابراهیمی مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و فرهی ایشان را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی سپاه استان بوشهر یکی از برنامه های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه های سرود استان عنوان کرد و گفت: این برنامه امید مهرنیا مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

عالی‌زاده در پایان این جشنواره اعلام کرد: در مراسم ویژه‌ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخشهای ملی و محلی،تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد. همچنین گروه های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha