شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت السلام والمسلمین عادل

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: مبلغان دینی مسائل سیاسی، اجتماعی و معیشتی روز جامعه را مد نظر دارند و با رعایت مصالح و حساسیت‌ها، حقیقت را برای مخاطبان تبیین خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در همایش سوگواره یاس نبوی که ویژه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف در سالن همایش امامزاده شاه سیدعلی علیه السلام قم برگزار شد اظهار کرد: خیلی از افراد که برای ریز و درشت زندگی ما نظر می‌دادند، در شرایط کنونی که باید حرف بزنند سکوت کرده‌اند.

وی افزود: وقتی اتفاقی بزرگ می‌افتد، نمی‌توان به راحتی آن را فراموش کرد به خصوص اگر مسئله‌ای مانند غدیر باشد که تنها ۷۰ روز بعد، همه آن را فراموش کنند و به عهد و پیمان خود بی وفایی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) جهاد تبیین را در نقطه اوج خود پیاده کردند، گفت: ایشان هر کاری که میشد انجام دادند، به درب خانه انصار و مجاهدین رفتند، خطبه خواندند و هرگونه روشن‌گری که امکان داشت انجام دادند.

وی ادامه داد: اگر مبلّغ دین هستیم نمی‌توانیم امروز ساکت بنشینیم و صرفا به درس و بحث بپردازیم و هیچ اشاره‌ای به موضوعات انقلاب و مسائل سیاسی و اجتماعی نداشته باشیم البته باید حساسیت‌ها و مصالح را هم در نظر داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل با بیان اینکه طلاب و روحانیون خود درگیر مشکلات اقتصادی فراوان هستند عنوان کرد: در عین حال مبلغان دینی، مشکلات معیشتی مردم را می‌بینند و شرایط را برای مخاطبان تبیین می‌کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از دو هزار نفر مبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه و مدارس برای آنها پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    فعلا مشکل جدی، وضعیت حوزه است و حال و روز مبلغ های روستا نشین و ............