دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری خواستار اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر با محوریت جهاد تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست ستاد دهه فجر بخش چغادک امروز با حضور حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه این بخش و تیمور یزدان شناس دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام خدری در این جلسه بر اهمیت مضاعف دهه فجر امسال و لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز برنامه‌ریزی در قالب جهاد تبیین توسط مسئولین مختلف و چهره‌های علمی و فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه دهه فجر بر مبنای جهاد تبیین برنامه ریزی شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در ایام انقلاب و دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد، گفت: مردم برای حفظ و تداوم انقلاب خون دادند و آن را با خونشان حمایت و استمرار بخشیدند.

امام جمعه چغادک حضور مردم و باور و ایمان آنان، مکتب اهل بیت(ع) و مرجعیت و رهبری را رمزهای پیروزی و تثبیت انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: در شرایط کنونی نیز اگر انقلاب بخواهد به این مسیر ادامه داد، شرط آن همین سه عنصر است.

وی بیان کرد: بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب عظیم ملت ایران گذشته، حاشیه‌ها و فتنه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده برای آن ایجاد شده، توطئه‌هایی که اگر برای هر انقلاب دیگری بود آن انقلاب سرنگون می‌شد اما این انقلاب با همه طراحی‌ها و نقشه‌ها و توطئه‌های پیچیده و نیز مجهزترین دشمنان ما که ثروت و امکانات خود را تا می‌توانستند برای شکست انقلاب به میدان آوردند اما ملت ما انقلاب خود را نگه داشتند و آن را محکم استمرار بخشیدند.

در این جلسه کمیته‌های ستاد دهه فجر شهر و بخش چغادک تشکیل و مسئولین و اعضای کمیسیون‌های آن مشخص شدند.

بخشدار، دهیاران بخش، مدیران ادارات شهر چغادک، شهردار و بسیج خواهران و برادران هم در جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha