جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت تنها راه مقابله با جبهه استکبار گرگ صفت است و هیچ وقت نباید به آمریکا اعتماد کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در همایش جهاد تبیین ویژه طلاب و روحانیون لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و هوشیاری ملت مسلمان ایران اسلامی راهکاری مؤثر برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است،اظهار داشت: مقاومت تنها راه مقابله موثر با جبهه استکبار گرگ صفت است.

وی با بیان اینکه دوستی با شیطان بزرگ آمریکا قطعا خطرناک و کشنده است، افزود: نباید هیچ وقت به آمریکا اعتماد کنیم چرا که آمریکا عهد شکن، خونخوار و شیطان صفت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان وفادار به ارزش های اسلام و انقلاب هستند خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی هرگز فریب دشمنان را نخواهند خورد و تا پای جان از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران محبوب قلب های همه آزادگان جهان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگویی برای مقاومت همه آزادی خواهان جهان است.

وی با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه همواره از دستاوردهای نظام صیانت کرده و در قلوب مردم ایران جایگاهی ویژه دارد.

وی، در پایان با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب و رهبری های داهیانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای روز به روز بر پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و غیور ایران اسلامی امسال نیز هم چون سال های گذشته در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نقشه ها و خواب های دشمنان بی تعبیر خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha