جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشن میلاد امام علی

حوزه/ مراسم شب میلاد امام علی علیه السلام با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم جشن شب و شام میلاد امام علی علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش،: مراسم شب میلاد امام علی علیه السلام جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مولودی خوانی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

مراسم روز میلاد امام علی علیه السلام نیز شامل نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام میرمعینی و مداحی مسعود زمانی، مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان ظهر توسط حجت الاسلام صادقی واعظ و یاسین شیخ زاده، مراسم مولودی خوانی بعد از نماز عصر توسط سیدرضا تحویلدار و مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان مغرب نیز توسط حجت الاسلام بنیادی و علی اصغر اسکندری دنبال می شود.

چهارشنبه شب مصادف با شام میلاد امام علی علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلیرضا تراشیون و مولودی خوانی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha