جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جهان در آستانه تحول عظیم است افزود: جهان در حال دگردیسی است و در نظم نوین جهانی شاهد تحول فوق العاده‌ای هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات مجتمع شهدای خلیج فارس بوشهر، از خادمان عرصه بهداشت و درمان ایام اربعین حسینی ۱۴۰۱ استان بوشهر تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم اظهار کرد: قیمت انسان به اندازه خدمت به دیگران است و از خودش عبور می‌کند و به جای اینکه خودش را ببیند دیگران را می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، الگوبرداری از امیرالمومنین(ع) را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر انسان بدون شرایط کاری خود در دنیا از خودش عبور کند و به دیگران بپردازد زیبا خواهد بود؛ نوع و روش کار، نیت و… در خدمت به مردم از اهمیت فراوانی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر خدمت را مساعدت برای رفع مشکلات دیگران و زندگی خوب در جامعه دانست و بیان کرد: کار خادمان عرصه بهداشت و درمان یکی از جلوه‌های بزرگ خدمت است.

وی با اشاره به اینکه جهان در آستانه تحول عظیم است افزود: جهان در حال دگردیسی است و در نظم نوین جهانی شاهد تحول فوق العاده‌ای هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری فرهنگ عاشورا را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: عاشورا آغاز یک حرکت و اربعین استمرار این حرکت است و مقصد آن ظهور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha