شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خدآافرین گفت: فلسفه وجودی سازمان‌های نظام اسلامی خدمت رسانی به مردم است، نه این‌که سال‌ها پیش زمین‌های مردم را به بهانه مخزن این سد با ثمن بخس خریداری و اکنون همان زمین‌ها را با نرخ دل‌خواه به دیگران واگذار کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ضیائی امام جمعه خداآفرین در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: هر گونه فروش یا اجاره زمین‌های حاشیه دریاچه سد قیزقلعه‌سی از سوی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، سودجویی از اموال مردم است.

وی افزود: فلسفه وجودی سازمان‌های نظام اسلامی خدمت رسانی به مردم است، نه این‌که سال‌ها پیش زمین‌های مردم را به بهانه مخزن این سد با ثمن بخس خریداری و اکنون همان زمین‌ها را با نرخ دل‌خواه به دیگران واگذار کنند.

امام جمعه خداآفرین ادامه داد: مردم به حرمت انقلاب و خون شهدا با طرح‌های ملی همراهی و در حد امکان از حق خود هم کوتاه می‌آیند تا عموم جامعه از آن منتفع بشوند اما برخی مدیران با کج سلیقگی، به دنبال تجارت از اموال مردم و خلق انحصار برای سرمایه‌داران هستند.

وی افزود: چنان‌چه اراضی تملیکی برای مخزن سد قیزقلعه‌سی مازاد بر حجم مخزن است باید درآمد حاصل از فروش یا اجاره این اراضی،برای رفاه حال شهروندان و امکانات زیر ساختی از جمله بخش درمان شهرستان خداآفرین هزینه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha