چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله رجبی

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: انتظارات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به مجمع را سرلوحه کار خود قرار دهید و آن را تبدیل به یک برنامه راهبردی کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله رجبی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، تشکیل کارگروه‌ها و هیأت اندیشه‌ورز را از کارهای بسیار خوب مجمع نمایندگان طلاب برشمرد و گفت: ضمن بررسی و مرور فعالیت‌های دوره‌های گذشته، مجمع را به دو بُعد فردی و جمعی می‌توان تقسیم کرد که با توجه به جایگاه و ساختار آن در بُعد جمعی، این مجمع می‌تواند کارهای بسیار خوبی انجام دهد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: اینکه چه کارهایی شده و چه کارهایی می‌بایست انجام شود و تا بحال نشده، بررسی و نسبت سنجی شود و برای بهبود برنامه‌ها آنهایی که اولویت دارد را بطور جدی پیگیری کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: برنامه‌های اولویت‌دار و واجب‌تر برای هر سال خود را لیست نموده و تا حصول نتیجه مطلوب دنبال کنید.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: همچنین ظرفیت‌ها و کمبودهای هر استان را شناسایی کرده و برای آنها برنامه‌ریزی کنید و استان و مسئولین استانی را نیز از آنها بهره‌مند سازید.

عضو شورای عالی بیان داشت: انتظارات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به مجمع را سرلوحه کار خود قرار دهید و آن را تبدیل به یک برنامه راهبردی کنید.

آیت الله رجبی خاطرنشان ساخت: کارهای خوبی که اثربخش بوده را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کنید؛ یعنی گزارشی عملیاتی که اقدام، عمل و نتیجه بخشی در آن نمود داشته باشد.

وی ادامه داد: کارها را در سه قالب توسعه ای، ارتقایی و تحولی می توانید ارائه کنید که دو شکل اولی در حد خود خوب است؛ اما نگاه تحولی در کارها یعنی ارائه یک کار و ایده‌ نو و جدید از ضروریات بوده و با توجه به کارکردها و توانمندی های مجمع نمایندگان طلاب به بررسی ایده های نو و جدید پرداخته و به نتیجه برسانید.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان گفت: علامه مصباح یزدی (ره) در رهنمودهای خود توصیه بر کار خالصانه کرده و همیشه در کنار تأکید بر تلاش و همت مضاعف در پیگیری‌ها، بیان می کردند: «سنت خداست که هرچه خدا می‌خواهد به ما بدهد، از کانال اهل بیت علیهم السلام می‌دهد. آسان‌ترین، مفیدترین و مطمئن‌ترین راه، توسل به اهل بیت علیهم السلام است».

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، گزارشی از برنامه‌ها و کارهای جدید و در دست اقدام این مجمع در سطح کشور ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha