دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024
ش

حوزه / مراسم وداع برگزیدگان ششمین کاروان مسابقات ملی کتابخوانی سردار دل‌ها تحت عنوان از فرات تا مدیترانه در هتل هلتون کربلای معلا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مراسم وداع برگزیدگان ششمین کاروان مسابقات ملی کتابخوانی سردار دل‌ها تحت عنوان از فرات تا مدیترانه و زیارت به نیابت خادم الرضا و خادم الحسین شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در هتل هلتون کربلای معلا برگزار شد.

این کاروان ۹۰ نفره علاوه بر زیارت امامان معصوم در نجف، کربلای معلا، کاظمین، سامرا، سیدمحمد، مسلم بن عقیل، زیارت به نیابت خادم الرضا و خادم الحسین شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، در مراسم پر فیض دعای عرفه، نماز عید قربان، دعای کمیل و برنامه های مذهبی هیئت رزمندگان اسلام طی سه شب در بین الحرمین نیز شرکت کردند.

اجرای قرعه کشی، مسابقات فرهنگی، مرثیه سرایی آقای خندان مداح اهل بیت (ع) و از یادگاران دوران دفاع مقدس، اهدای کمک هزینه سفر کربلای معلا، مشهد الرضا، کرمان جهت حضور در آرامگاه سردار شهید سلیمانی به برندگان مسابقات عقیدتی و دینی طی حضور در سفر عتبات و سخنرانی مذهبی از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

رئیس سابق اراده تبلیغات اسلامی کاشان، در این مراسم ضمن مثبت ارزیابی نمودن برنامه های فرهنگی و دینی مسابقات ملی کتابخوانی سردار دل‌ها در کاشان برلزوم پیاده نمودن الگوی مردم داری، تواضع، اخلاق مهربانانه، رعایت بیت المال و محبت به اهل بیت (ع) از سوی حاج قاسم سلیمانی ها و ابومهدی المهندس ها در جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش دست اندرکاران مسابقات ملی کتابخوانی سردار دلها در جهت شناساندن ابعاد شخصیتی این شهیدان بزرگوار قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهید ابومهدی المهندس را سردار سلیمانی دیگری در عراق دانست و گفت : جهانیان برای شناخت بیشتراین شهیدان عزیر به کتب و آثار تدوین شده آنها مراجعه نمایند.

این کارشناس مذهبی و دینی برلزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه تاکید کرد و اظهار داشت: ابعاد شخصیتی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک انسان فرهیخته و کسی که در پیشگاه خداوند متعال متواضع بود باید به جهان اسلام بیش از پیش معرفی شود.

مراسم دعای وداع برگزیدگان مسابقات ملی کتابخوانی سردار دل‌ها در کربلا

مراسم دعای وداع برگزیدگان مسابقات ملی کتابخوانی سردار دل‌ها در کربلا

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha