یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
photo_2023-07-04_05-04-08.jpg

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: امروزه دشمنان اسلام از آزادی بیان سوء استفاده کرده و آن را نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند تا اهداف شوم‌شان را در دنیا پیش ببرند.

حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: آزادی، کلمه‌ای مقدس و مفهومی بسیار ارزشمند است که اول‌ منادی آن خدای متعال و انبیاء الهی هستند مفهومی که زمانی می‌توان به تحقق آن اذعان کرد که منافاتی با امنیت دیگران نداشته باشد.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای به اسم آزادی، امنیت روحی - روانی و اعتقادی دیگران به خطر بیفتد این در واقع عین اسارت و زیر سؤال بردن آزادی است امروزه متاسفانه این کلمه مورد سوء استفاده قدرت‌های استعمارگر قرار گرفته و نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند تا اهداف شوم‌شان را در دنیا پیش ببرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل با بیان اینکه مجوز دادن به قرآن‌سوزی به اسم آزادی بیان، عین اهانت به واژه ارزشمند آزادی است، گفت: همه این اقدامات نشانگر این است که سنت الهی غلبه حق بر باطل تحقق پیدا کرده و باطل به خانه عنکبوت پناه برده است.

حجت‌الاسلام خواسته تصریح کرد: در این میان بصیرت و آگاهی مردم و هوشیاری ملت‌های جهان نقش اساسی را در مقابله با این نیرنگ ها و دسیسه‌های دشمنان ایفا خواهد کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

وی اظهار کرد: دستور جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب ضرورت خود را بیش از پیش نمایان می‌کند تا گره‌های ذهنی مردم جهان و جوانان و نوجوانان مسلمان از بین رفته و مانع تغییر مفاهیم ارزشی همچون مفهوم آزادی شوند.

دشمنان آزادی بیان را نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha