یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
جمالی

حوزه/ با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) و ستاد اقامه نماز و جعمی از مسؤلان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه تکریم و معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر شامگاه شنبه با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) و ستاد اقامه نماز و جعمی از مسؤلان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

در این نشست با تقدیر و تشکر از احمد دهباشی، حجت‌الاسلام یوسف جمالی به عنوان مدیر جدید بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر معرفی شد.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در این جلسه اظهار داشت: ما باید با ارتقاء سطح معرفت و شناخت نسبت حضرت مهدی(عج) در راستای تمدن سازی و تحقق ظهور گام برداریم و همه باید به فرهنگ ناب انتظار و ظهور منجی کمک کنند.

وی افزود: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در کشور اقدام بسیار به جا و مبارکی است که با درایت حاج آقای قرائتی در راستای مقابله با آسیب ها و انحرافات مهدوی و همچنین ارائه و تبیین آموزه‌ها و فرهنگ اصیل و ناب مهدوی راه اندازی شده است.

زرهانی اظهار کرد: قرآن با خطر مهجوریت و نماز با خطر کاهلی و مهدویت با خطر تحریف مواجه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha