یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آیت الله خرازی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدمات مرکز خدمات باید خروجی داشته باشد و در رشد علمی و معنوی و زندگی طلاب و روحانیون بصورت ملموس، ظهور و بروز نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با آیت‌الله خرازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در منزل این استاد حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله خرازی در این دیدار درخصوص اهمیت خدمات مرکز به سربازان امام عصر ارواحنا له الفداء بیان کردند: خدمت کردن در مرکز خدمات توفیق بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشید.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بسیار خوب در مرکز برای طلاب و روحانیون انجام می‌شود تصریح کرد: خدماتی که شما انجام می‌دهید، باید خروجی داشته باشد و خدمات شما در رشد علمی و معنوی و زندگی طلاب و روحانیون بصورت ملموس، ظهور و بروز نماید.

لازم به ذکر است: درابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی ضمن ارائه گزارشی از خدمات مرکز با اشاره به رویکرد مرکز در هدفمند کردن خدمات متناسب با رسالت حوزه گفت: برای رسیدن به این هدف سیاست مرکز خدمات بر این اصل استوار است که طلبه‌ای که نقش مؤثری در انجام رسالت حوزوی‌اش دارد از خدمات مناسب تری برخوردار شود تا طلاب مستعد بتوانند چه در امر تحصیل و چه در امر تبلیغ به رسالت حوزوی خود بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha