دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سردار رستگارپناه

حوزه/رئیس مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) گفت: گروه‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب بعد از پیروزی انقلاب تا امروز تلاش‌های بسیاری برای به دست آوردن جایگاهی در بین مردم کرده‌اند، ولی تاکنون ناکام بوده‌اند و علت آن جنایت‌های بی‌شماری است که علیه ملت مرتکب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان یادواره شهدای ۲۳ تیر سال ۱۳۵۸ مریوان، امروز پنجشنبه 22 تیر 1402با حضور رئیس مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام برگزار شد.

سردار حسین رستگار پناه در این یادواره در سخنانی اظهار داشت: مریوان در همه ادوار تاریخی نقش مهمی داشته است و بارها مورد تعدی تجزیه طلبان و فاشیست‌ها به بهانه‌های مختلف همانند دفاع از حقوق مردم کُرد و ... قرار گرفته است.

رئیس مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام گفت: گروه‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز تلاش‌های بسیاری برای به دست آوردن جایگاهی در بین مردم کرده‌اند، ولی تاکنون ناکام بوده‌اند و علت آن جنایت‌های بی‌شماری است که علیه ملت مرتکب شده‌اند.

سردار رستگار پناه ادامه داد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس مردم مریوان در مقابل دشمن بعثی و عوامل تجزیه طلب مقاومت‌های بسیاری از خود نشان دادند که این حاکی از روحیه دینی و عشق مردم به این انقلاب می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مریوان به مانند دیگر شهرستان‌های کردستان لایق بهترین خدمات می‌باشند و توقع داریم که مدیران تمام تلاش خود برای ارتقای اقتصادی و اشتغال در این خطه از استان کردستان را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha