یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نشست همکاری حوزه علمیه خواهران خوزستان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

در نشستی با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان، راه‌های همکاری حوزه خواهران استان با این اداره کل بررسی و توافقاتی حاصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیر و معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با مدیرکل و مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان امروز با هدف بررسی جوانب همکاری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به تفاهم نامه امضا شده در سال ۱۴۰۰ بین حوزه خواهران و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بیان کرد: تهیه برش استانی این تفاهم نامه با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود می تواند منجر به آثار و ثمرات مناسب شود.

وی ضمن تشریح ظرفیت های موجود در مدارس علمیه خواهران استان، گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت درختکاری و حفظ منابع طبیعی، خواهران طلبه استان آمادگی دارند تا در طرح هایی مانند کاشت یک میلیارد درخت، سفیران انفال، همیاران طبیعت و سند شجره همکاری کنند.

در این جلسه، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان هم ضمن قدردانی از اهتمام حوزه علمیه خواهران به موضوع منابع طبیعی کشور، اظهار کرد: طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور علاوه بر اینکه لبیک به منویات مقام معظم رهبری است، می تواند منجر به درآمدزایی طلاب و خانواده های ایشان شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه استانی توسط مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان تدوین و پس از اعلام نظر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، نسبت به انعقاد و اجرای تفاهم نامه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha