شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
کد خبر: 1154987
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
نشست

حوزه/استاد حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلبگی رسالتی خطیر و سنگین است و طلاب باید برای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدوی از اساتید حوزه علمیه لرستان امروز در نشست فرهنگی پژوهشی ویژه خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با بیان اینکه طلاب باید قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند افزود: طلبگی رسالتی سنگین و خطیر است و طلاب باید برای اشاعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش و همت خود را بکار گیرند.

وی بیان داشت: طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه، برای موفقیت تبلیغی و رسیدن به هدف برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و هیچ لحظه‌ای از عمر خود را به بطالت نگذرانند.

این استاد حوزه علمیه رسالت طلبگی را رسالتی منطبق بر جهل زدایی و هدایت مردم به سمت آگاهی عنوان و خاطر نشان کرد: طلاب حوزه های علمیه باید با تبلیغ مستمر و هدفمند در راستای اشاعه آگاهی و بصیرت افزایی افراد جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام مهدوی در پایان طلاب را به نظم و انضباط، کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی دعوت کرد و گفت: طلاب باید برای موفقیت و اثرگذاری در تبلیغ برنامه ریزی هدفمند، منسجم و مدون داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha