چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: میز خدمت صرفاً برای رفع تکلیف و عکس نیست، باید اقدامات با برنامه‌ریزی قبلی، اطلاع عمومی و نتیجه همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از مظلوم اظهار داشت: حمایت از مظلوم یک تکلیف است و این مسئله صرفاً شعاردادن نیست هر فرد بر اساس توانایی و موقعیت خود باید به حمایت از مظلوم بپردازد.

وی تصریح کرد: هرکسی نسبت به سایر همنوعان خود بی‌توجه باشد مسلمان نیست و آیات الهی و روایات اهل‌بیت به حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم تأکید کرده‌اند و افرادی که در حمایت از مظلوم ساکت باشند در روز محشر پاسخگو خواهند بود.

امام جمعه پلدشت عنوان کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را باید جنایت قرن نامید، چرا که حملات وحشیانه صهیونیست‌ها بی‌سابقه بوده و شهادت کودکان فلسطینی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. و آمریکا عامل اصلی تمام جنایات در دنیا است و امروزه رژیم غاصب با تسلیحات آمریکایی در حال نسل‌کشی است.

حجت الاسلام طالبی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با تروریست است و ملت ایران ثمره این اقدام را در راهپیمایی‌ها می‌بیند، عنوان افزود: تمام دنیای اسلام علیه جنایات رژیم غاصب و استکبار باید بسیج شوند و پیروزی نهایی از آن حق است.

وی با اشاره به علل عدم حضور مستقیم ایران در غزه گفت: قوت یعنی طوری عمل و پدری کنید که کل دنیا منتظر سخنرانی دبیرکل حزب‌الله باشد، عدم حضور ایران در این میدان نشان از قدرت و قوت حماس است و ایران خالق قدرت، قرارگاه و محور حمایت از مظلوم است.

امام جمعه پلدشت اضافه کرد: قدرت یعنی اینکه تنها یک گردان القسام هیمنه پوشالی رژیم غاصب و استکبار را در بهم بشکند.

وی افزود: اقدامات وزیر امور خارجه کشورمان طی چند روز گذشته در حمایت از ملت فلسطین بسیار شایسته و قابل‌تقدیر بود.

حجت الاسلام طالبی در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان‌ماه گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است و فردا در حمایت از مظلوم و حق با تمام توان وارد میدان می‌شویم و با حضور گسترده و مشت‌های گره‌کرده مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنیم..

وی با اشاره به حضور مردم کردستان در میدان سنندج برای استقبال از رئیس‌جمهور و پیاده‌روی عنوان کرد: اقدامات این چنینی نماد امنیت و اقتدار است و نقشه شوم دشمنان را نقش‌برآب کرد و دولت انقلاب موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است و در شهر ما چرا مسئولان مربوطه در ضعیف عمل می‌کنند.

امام جمعه پلدشت با بیان این که نمازجمعه قلب فرهنگی شهر است، گفت: امروز باید تمام مسئولان در صف‌های نمازجمعه و مکان‌های مهم حاضر می‌شدند و میز خدمت صرفاً برای رفع تکلیف و عکس نیست، باید اقدامات با برنامه‌ریزی قبلی، اطلاع عمومی و نتیجه همراه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha