چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سنگ چاپ

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بهترین رویکرد برای پخش تولیدات مناسبتی، گوناگونی ژانر است. چنین مجموعه‌هایی باید ژانرهای مختلف را مد نظر داشته باشند تا همه سلیقه‌ها بتوانند کار دلخواهشان را تماشا کنند.

افشین سنگ‌چاپ، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه سریال‌های مناسبتی ماه رمضان باید گوناگونی موضوع داشته باشند، گفت: بهترین رویکرد برای پخش تولیدات مناسبتی، گوناگونی ژانر است. چنین مجموعه‌هایی باید ژانرهای مختلف را مد نظر داشته باشند تا همه سلیقه‌ها بتوانند کار دلخواهشان را تماشا کنند.

وی افزود: برای مثال امسال من در سریال «رستگاری» ساخته مسعود ده‌نمکی بازی دارم. این کار در ژانر ماورایی تولید شده است. این سبک سریال همیشه با استقبال مخاطب مواجه شده اما نباید دلیلی برای تکرار در این حوزه باشد برای همین اگر یک شبکه قرار است سریال «رستگاری» را پخش کند باید شبکه دیگر مجموعه طنز و شبکه بعدی نیز، سریال خانوادگی روی آنتن بفرستد.

این بازیگر تاکید کرد: تولیدات مناسبتی ماه رمضان محل خوبی برای ترویج موضوعات اخلاقی و دینی است چون در این ماه مردم روزه‌دار هستند و بهتر پذیرای آموزه‌های دینی می‌باشند اما باید توجه داشت نگاه به موضوعات دینی باید با زبانی زیبا و جذاب بیان شود. برای مثال در سریال «اغما» بسیاری از مفاهیم دینی مورد توجه قرار گرفت این اتفاق هم با روشی خوب انجام شد برای همین مخاطب فراوان داشت.

وی درباره سریال جدید خود ترور گفت: در این سریال من دو روز بازی داشتم و نقش یک بنگاهی را ایفا کردم که تروریست‌ها با او در ارتباط هستند. ساخت کارهایی با محوریت نیروهای امنیتی جز الزامات تولید است چون به واسطه این دست آثار، قدرت اطلاعاتی خود را تصویر می‌کنیم اتفاقی که هم منجر به احساس امنیت بین مردم می‌شود هم اینکه قدردانی کوچکی از تلاش‌ها و جانفشانی‌های نیروهای امنیتی است.

این بازیگر متذکر شد: ساخت فیلم و سریال‌هایی با محوریت نیروهای امنیتی در دنیا امری رایج است چون هر کشوری می‌خواهد قدرت اطلاعاتی خود را نشان دهد، در این میان ایران به واسطه داشتن نیروهای خبره امنیتی می‌تواند حرف‌های بسیاری در این رابطه داشته باشد البته فیلم‌سازی که می‌خواهد در این حوزه ورود کند باید به کارش مسلط باشد نظیر آقای تقیانی‌پور که در سریال «ترور» به خوبی گروه را هدایت می‌کرد.

وی تاکید کرد: فیلم و سریال درباره حاج قاسم می‌تواند اشکال مختلف داشته باشد چون وجوه شخصیتی سردار دل‌ها به اندازه‌ای وسیع و گسترده است که می‌تواند در اشکال مختلف مورد توجه قرار بگیرد البته باید در این حوزه با اطلاعات و آگاهی لازم ورود کرد تا کار تولیدی کیفیت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha