دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1134131
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان اردبیل

حوزه/امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت اردبیل از ۲۸ بهمن ماه میزبان نمایشگاه قرآن و عترت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان که در سالن جلسات ارشاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت استان به مدت ۷ روز از ۲۸ بهمن ماه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، موسسات و نهادهای فرهنگی و قرآنی و مجموعه فعال انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و دیجیتال، نرم‌افزارهای جدید قرآنی، شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات فرهنگی - هنری قرآنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: موضوعات مهمی از جمله حجاب و عفاف (بانوان)، آموزش کودکان و نوجوانان و خانواده‌های قرآنی، مشاوره خانواده، جهاد تبیین، جوانی جمعیت در خبرنامه‌های این نمایشگاه گنجانده شده است تا نمایشگاه پرباری برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه امسال میزبان جمعی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و موسسات قرآنی، مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط، احیای اماکن مذهبی و فرهنگی خواهد بود.

رجبی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با مضامین قرآنی، بررسی جایگاه قرآن به منظور ایجاد آرامش در خانواده، مهدویت، جُنگ‌، بازی‌های رایانه‌ای، محافل قرآنی، سرود، تواشیح و تجلیل، برگزاری آیتم‌هایی با محوریت آشنایی با نهج‌البلاغه، بخش موسسات قرآنی،مسجد پایگاه قرآنی،جلسات قرآنی خانگی؛ نشست وکارگاه، کافه قرآنی، بخش کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی خواهد بود.

وی گفت: این نمایشگاه به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و معاونت فرهنگی مصلی امام خمینی(ره) اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha