سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان طارم گفت: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است و عده‌ای قصد دارند در انتخابات مردم را مایوس و بی‌اعتماد کنند و در مقابل دشمنان باید جهاد تبیین کرد چراکه دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی سازی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته طارم با بیان اینکه بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که امسال خیلی حساس بوده و همه باید در انتخابات شرکت کنند و انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است گفت: راه اصلاح کشور شرکت در انتخابات است همانطور که مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت نمودند و با حضور خود سیلی محکمی بر دهان دشمنان زدند سیلی محکمی نیز در پای صندوق‌های رای بر دهان دشمنان و بد خواهان نظام خواهند زد.

وی افزود: اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید حضور ملی را کمرنگ کند از تهمت و توهین به یکدیگر باید اجتناب نمود زیرا این حرکت‌ها انتخابات را بی برکت می‌کند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: ویژگی نماینده اصلح باید کارآمد برای مدیریت، شجاعت در عمل، خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی باشد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری؛ نزدیک قلعه هستیم و خستگی ممنوع است.

وی گفت: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است و عده‌ای قصد دارند در انتخابات مردم را مایوس و بی‌اعتماد کنند و در مقابل دشمنان باید جهاد تبیین کرد چراکه دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی سازی در کشور است.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه امروز با کشته و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه اعم از زنان و کودکان غیر نظامی گفت: بار دیگر اسرائیل با حمایت‌های آمریکا و غرب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: ترامپ چند روز قبل اعلام کرد که حامیان حماس باید از دانشگاه و مدارس کشورمان اخراج کنیم. امروز آمریکا و انگلیس و بسیاری از کشورها اروپایی دستشان به خون افراد بیگناه آلوده است و می‌توان فهمید که نظم کنونی جهان نظمی باطل و غیر قابل دوام است و از بین خواهد رفت.

وی اضافه کرد: تبریک پیشاپیش ولادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی مولود(عج) و هفته سربازان گمنام که مجاهدت‌های ایشان خاموش است و شبانه روزی در جهت تامین امنیت با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی مبارزه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: روز امور تربیتی و تربیت اسلامی از کارهای شهیدان رجایی و با هنر است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان شهید فهمیده‌ها، شهید حججی‌ها، شهید علی وردی‌ها و سایر شهدای والامقام را الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha