دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازگیر

حوزه/فرماندار شهرستان چگنی گفت:۶۵ شعبه اخذ رای در چگنی برای رای مردم شهرستان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، افشین بازگیر،فرماندار شهرستان چگنی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در شهرستان اندیشیده شده است،افزود:۶۵ شعبه سیار و ثابت برای جمع آوری آرا مردم شهرستان چگنی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه همه زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزای برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در شهرستان فراهم شده است،اظهار داشت:در برگزاری انتخابات شهرستان از عوامل اجرایی معتمد و امین استفاده شده است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان چگنی با تاکید بر اینکه مردم و اعتماد آنان مهمترین سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب هستند،خاطر نشان کرد: یکهزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارت، کار اجرای انتخابات شهرستان چگنی را بر عهده دارند که این افراد دوره های آموزشی لازم و مستمر را برای برگزاری انتخابات گذرانده اند.

بازگیر با اشاره به اینکه بیش از ۳۲ هزار واجد شرایط رای در شهرستان چگنی وجود دارد،گفت:در این دوره بیش از ۱۰ کاندیدای بومی چگنی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت سیستمی و آنلاین برگزار می شود افزود: انتخابات در شهرستان چگنی ۱۰۰ درصد به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

فرماندار چگنی در پایان یادآور شد: تاکنون در شهرستان چگنی مدیر و مسئولی در خصوص تخلفات انتخاباتی عزل نشده و تخلفات تبلیغاتی کاندیداها هم صرفا به یک تذکر ختم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha