دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان توسط مدرسه علميه حضرت زینب(س) ایذه

حوزه/مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان و احیای دانش آموزی توسط مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان و احیای دانش آموزی توسط مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه برگزار شد.

در همین راستا خانم شیخ زاده مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها ایذه بیان کرد: این جشن بزرگ و احیا در بخش بانوان و به ویژه دانش آموزان دختر با استقبال چشمگیری همراه بود و برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ایذه عنوان کرد: در جشن بزرگ نیمه شعبان و احیای دانش آموزی قریب به ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در این مراسم معنوی حضور داشتند.

خانم شیخ زاده ادامه داد: احیای نیمه شعبان در شهرستان ایذه ۲۵ سال سابقه برگزاری دارد اما در جشن امسال دانش آموزان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفتند و اعتکاف حال و هوای دیگری داشت و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

وی درخصوص بخش محتوایی و حضور مبلغین گفت: در این جشن باشکوه در بخش محتوایی بیش از ۳۰ نفر از طلاب و ۱۰ استاد از مدرسه علمیه خواهران، اساتید، معلمین و فعالان فرهنگی به عنوان سخنران و کادر اجرایی و خادم حضور داشتند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ایذه افزود: برنامه های متنوعی از جمله استقبال از دانش آموزان، ایستگاه های مشاوره و احکام، روشنگری انتخابات، غرفه عفاف و حجاب، ایستگاه کتاب و رصد مشکلات دانش آموزان و ثبت جهت پیگیری، برگزاری برنامه های متنوع و شاد، توزیع ارزاق معنوی، تهیه بسته فرهنگی، برگزاری جشن تولد، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقه اجرایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سحر چهرازی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    خدا قوت ❤️یه شب خوب و به یاد ماندنی ان شاءالله این دورهمی ها پرتکرار باشه😍 اللهم عجل الولیک الفرج بحق فاطمه الزهرا❤️ 🇮🇷
  • آیه IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    عالی