سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدیر حوزه علمیه استان اردبیل

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی به برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال عدم مشارکت مردم در این انتخابات است و می‌خواهد وانمود کند که ولی فقیه پشتوانه مردمی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی،امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه شهرستان اردبیل، به برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال عدم مشارکت مردم در این انتخابات است و می‌خواهد وانمود کند که ولی فقیه پشتوانه مردمی ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به تنهایی وارد میدان شده‌اند و در هر لحظه و زمان که سخنرانی می‌کنند، حتی در دیدار با نیروی هوایی هم در مورد مشارکت حداکثری حرف می‌زنند و می‌فرمایند که همه باید در انتخابات شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به وظایف طلاب و روحانیون در انتخابات مجلس خبرگان، گفت: مقام معظم رهبری در مورد خواص اشاره کردند و این است که بر تک تک ما واجب عینی است که ذهن‌های مردم را باز کنیم و آنها را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ در مجلس خبرگان برنامه‌ریزی کرده است، تأکید کرد: باید در انتخاب خودمان دقت کنیم و کمک کنیم تا آنهایی که رفتار عاقلانه، عالمانه و دور از احساسات دارند انتخاب شوند و به مجلس خبرگان رهبری فرستاده شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضای جامعه مدرسین از مجتهدین برجسته‌ای هستند که به لحاظ علمی و عملی برای مردم و جامعه حوزوی کشور شناخته شده‌اند، اظهار کرد: نظرات این افراد حجت شرعی دارد و مردمی که به نظر جامعه مدرسین عمل می‌کنند، پیش خدا حجت شرعی خواهند داشت.

وی گفت: جامعه مدرسین در مورد فقاهت تخصص دارند و زمانی که کشور در مسائل فقهی دچار بحران می‌شود این جامعه مدرسین است که مشکل را برطرف می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل افزود: این افراد در نظر ما حاذق هستند بدون اینکه دیگر افراد را تضعیف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha