جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام محمد ملک زاده

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: متأسفانه جریان خود تحقیرِ غربگرا، چشم خود را بر حقایق امروز عرصه بین الملل بخصوص در بحث دفاع از غزه بسته است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که در قضایای پس از اغتشاش جریان موسوم به زن، زندگی آزادی، دولتمردان غربی و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمایت از جنبش برهنگی، جمهوری اسلامی را متهم به فقدان آزادی زنان و نقض حقوق بشر می‌کردند، اظهار داشت: این در حالی است که رژیم صهیونیستی در هفت ماه اخیر بیش از ۲۰ هزار زن و کودک فلسطینی را به‌طرز وحشیانه‌ای قتل عام کرده و حامیان غربی این رژیم نیز در برابر این حجم از توحش همچنان سکوت کرده اند.

وی افزود: همان‌ها که به دفاع از معدود افراد بی‌بندوبار و قاتلان خیابانی، آزادی فحشا را نماد دفاع از حقوق زنان می‌دانستند، اکنون خود با خشونت تمام در حال سرکوب دانشجویان دختر و پسری هستند که با اعتراضات مسالمت‌آمیز خویش فقط خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه از سوی رژیم کودک کش اسرائیل شده‌اند.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم ادامه داد: در اعتراض‌های این روزها در اروپا و آمریکا، یک طرف مردم عادی یا دانشجویانی قرار دارند که بر اساس فطرت انسانی خویش مخالفت خود را با دولتمردان کشورشان که حامی رژیم کودک کش اسرائیل هستند اعلام می‌کنند و در طرف دیگر پلیس خشن و بی رحم آمریکا و اروپاست که با شدت تمام آنها را سرکوب می‌کند.

وی یادآور شد: در این اتفاقات برخلاف اغتشاشات داخل ایران، هیچ‌کس صدمه‌ای به پلیس نمی‌زند، بانکی به آتش کشیده نمی‌شود، اداره یا سازمان دولتی یا خصوصی تخریب نمی‌گردد و... در حالی که در اغتشاشات خیابانی ایران، اغتشاش گران با سوء استفاده از سعه‌صدر مسئولان ارشد نظام که نیروهای امنیتی را به خویشتنداری فرامی خواندند، با قمه و چاقو یا اسلحه گرم به خیابان می‌آمدند و مخالفان خود را تهدید جانی و مالی می‌کردند؛ پلیس امنیت را در ملاء عام به آتش می‌کشیدند؛ بسیجی مظلوم حافظ امنیت با خشونت تمام به شهادت می‌رساندند و... به‌طوری‌که که گاه تلفات نیروهای حافظ امنیت بیش از اغتشاشگران بود و در پی این اتفاقات صدها نیروی حافظ امنیت به شهادت رسیده یا به‌شدت زخمی شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعتراض‌های این روزها در اروپا و آمریکا، ریشه کاملاً داخلی دارد یعنی هیچ دشمن یا محرک بیرونی آنان را به اعتراض علیه دولتمردان کشورشان تحریک نکرده‌است؛ هیچ سرمایه بیرونی برای سقوط یا تجزیه کشورشان پشتیبانی نمی‌شود؛ جریان رسانه‌ای قوی به دروغ پردازی و بزرگ نمایی علیه حاکمان غربی به راه نیفتاده است؛ هیچ جریان نفوذی در کار نیست و هیچ تروریستی برای کشته سازی و ایجاد ترور و وحشت به درون کشورهای آمریکا و اروپا ارسال نمی‌شود و... در حالی تمام اینها در اغتشاشات ۱۴۰۱ و یا اغتشاشات پیش از آن در ایران اتفاق افتاد و همواره دولتمردان غربی حامی اصلی اغتشاشگران بوده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک زاده گفت: اینها نکته‌های کاملاً ساده و قابل فهم هستند که متأسفانه جریان خود تحقیر غربگرا نمی‌خواهند آنها را درک کنند؛ گویا عمداً چشم خود را به روی خشونت و توحش حاکمان غربی بسته‌اند؛ کتک خوردن زنان و دختران دانشجوی غربی را که فقط خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شده‌اند و یا قاتلان غربی هزاران زن و کودک فلسطینی را نمی‌بینند؛ و حتی این حجم از توحش را امری طبیعی و در راستای تأمین امنیت می‌دانند! اما برای اعدام تروریستها و قاتلان زنان و کودکان و نیروهای حافظ امنیت در ایران اشک تمساح می‌ریزند!

وی در خاتمه افزود: افسوس که این جریان خودتحقیر به قدری مسحور فرهنگ منحط غربی شده‌اند که هیچ گاه چشم خود را به روی حقیقت نخواهند گشود؛ همان‌ها که با وجود بیداری انسانی و قیام علیه دفن آزادی و حقوق بشر در غرب، باز همچنان غرب را مهد آزادی و حقوق بشر می‌شناسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha