یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1145877
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
حضور خانوادگی

حوزه/ حضور خانوادگی، قاب پرتکرار نمایشگاه قرآن امسال است با توجه به استقبال خانواده ها؛ نمایشگاه قرآن تا ۳۰ دقیقه بامدادِ هرشب، در مصلای تهران میزبان قرآن دوستان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حضور خانوادگی، قاب پرتکرار نمایشگاه قرآن امسال است، با توجه به استقبال خانواده ها؛ نمایشگاه قرآن تا ۳۰ دقیقه بامدادِ هرشب، در مصلای تهران میزبان قرآن دوستان است.

در این نمایشگاه ده‌ها غرفه در حوزه‌های مختلف از جمله کودک، نوجوان تا سبک زندگی، صنایع دستی، سرگرمی و غرفه‌هایی با موضوع‌های متنوع وجود دارد.

نمایشگاه قرآن امسال شامل بخش‌های مختلفی از جمله محافل و مراسم، آموزش نوین قرآن (طرح بشری)، آثار فرهنگی و صنایع دستی قرآنی، باغ آیات بین الملل، ترجمه قرآن، ترویج فرهنگ نهج البلاغه، نهادها و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی، خادمان قرآن کریم، نشر مکتوب و دیجیتال دینی، دهه هشتادی‌ها (نوجوان)، موسسات قرآنی مردمی و بخش هنرهای دینی است.

امسال متروی تهران نیز برای رفاه حال خانواده‌ها و بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن کریم، ساعت فعالیت در خطوط درون‌شهری را تا ۱۴ فروردین، یک ساعت افزایش داده است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha