شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله عباسی

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی تصریح کرد: جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در غزه قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین عباسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ یَا مُحَوّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

حلول سال نو و بهار پرطراوت ۱۴۰۳ شمسی مقارن با ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و بهار معنویت و عبادت بر عموم مؤمنان، ملت شریف ایران به ویژه تمامی المصطفائیان مبارک باد.

در سالی که گذشت به لطف الهی شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی بودیم که نشان از عزم و اراده مستحکم ملت ایران برای حرکت در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی دارد.

خداوند را شاکریم که جامعة‌المصطفی العالمیه نیز به عنوان یک مرکز علمی اسلامی بین المللی، با تربیت طلاب و دانشجویانی از سراسر جهان در زمینه سازی ظهور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عرضه گفتمان اخلاق و معنویت و عدالت گام‌های بلندی برداشته است.

اینجانب ضمن تشکر از تلاش‌های مجدانه و مجاهدانه تمامی همکاران در مجموعه فاخر جامعة‌المصطفی بر ضرورت اهتمام برای ارتقاء و پیشرفت در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند این نهاد والا تاکید می‌نمایم.

نمی‌توان از یادآوری این نکته اجتناب کرد که در سالی که گذشت شاهد جنایات هولناکی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بودیم و هستیم که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است. همزمان با آغاز سال جدید، ضمن محکومیت این جنایات دهشت انگیز از خدای بزرگ عاجزانه می‌طلبیم که ضمن یاری مردم مظلوم فلسطین ظالمان را به سزای اعمال پلیدشان برساند.

امیدواریم در سال جدید با همدلی و همکاری یکدیگر و در سایه عنایات الهی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، شاهد تحقق بیشتر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و توسعه گفتمان عدالت و معنویت و نصرت و سعادت امت اسلام باشیم.

سال نو و بهار طبیعت را به همه شما همکاران عزیز تبریک عرض می‌کنم و سالی سرشار از سلامتی، سعادت و برکت برایتان آرزومندم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

علی عباسی

رئیس جامعة‌المصطفی العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha