شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ اقشار مختلف مردم مراغه برای چندمین‌بار در طول ماه‌های اخیر و از ساعت ۲۲ روز دوشنبه در میدان «طلوع فجر» این شهر تجمع کرده و انزجار خودشان از جنایت‌های صهیونیست‌ها در بیمارستان «الشفاء» غزه را به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اقشار مختلف مردم مراغه برای چندمین‌بار در طول ماه‌های اخیر و از ساعت ۲۲ روز دوشنبه در میدان «طلوع فجر» این شهر تجمع کرده و انزجار خودشان از جنایت‌های صهیونیست‌ها در بیمارستان «الشفاء» غزه را به جهانیان اعلام کردند.

مرتضی مینویی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه در جمع حاضران در این تجمع بیان کرد: مردم مراغه با شور و غیرت مثال‌زدنی و به صورت خودش در میدان اصلی جمع شدند تا شکنجه کودکان و زنان غزه از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کنند.

مینویی افزود: این مردم ضمن اعلام انزجار از رفتارهای ضدبشری صهیونیست‌ها، از جهانیان می‌خواهند تا در قبال جنایت‌های این رژیم در بیمارستان «الشفاء» واکنش نشان دهند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این رژیم جعلی به حرمت خون شهدای غزه از صحنه روزگار محو شود، اضافه کرد: مردم باغیرت ایران و مراغه ظلم بر مسلمانان جهان را بر نمی‌تابند و از سکوت سازمان‌های حقوق بشری در قبال جنایت‌های اسراییل متاثر هستند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع خودجوش با سردادن شعارهایی چون «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم» حمایت خودشان را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha