جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1481
۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
رونمایی از سایت دعوت

پایگاه اطلاع رسانی «دعوت» تشکل فراگیر طلاب با هدف اشاعه فعالیت های تبلیغی مبلغان دراهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، پایگاه اطلاع رسانی «دعوت»، با هدف اشاعه فعالیت های تبلیغی مبلغان، در حاشیه سومین همایش گروه های تبلیغی طلاب سراسر کشور، توسط آیت الله موسوی جزایری رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، این پایگاه که با هدف اشاعه فعالیت های تبلیغی مبلغان، در فضای مجازی راه اندازی شده، مرکزی جامع پیرامون معرفی و انتشار اخبار و فعالیت های گروه های جهادی، تبلیغی است.

آیت الله موسوی جزایری در این آیین، با بیان این که دشمن بر روی فضای مجازی، هزینه های زیادی را کرده است، گفت: امروزه با گسترش ارتباطات اجتماعی در فضای مجازی، استفاده مردم از اینترنت به شدت افزایش یافته و دشمن از این فضا، برای بهره برداری های سوء کمال استفاده را برده است؛ از این رو لازم است که حوزه های علمیه در این راستا وارد عمل شده و هجمه ای مجازی علیه دشمنان در تمامی سطوح راه اندازی کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به نام مبارک این پایگاه مجازی، بیان داشت: «دعوت» نام مبارکی است که در قرآن کریم آمده و عنوانی مبارک برای فعالیت های تبلیغی است.

قابل ذکر است دبير تشکل فراگير در بخشی از این آیین، با اشاره به بخش های این پایگاه اطلاع رسانی، گفت: «دعوت» شامل اخبار فعاليت‌های تبليغی در محيط مدارس و برنامه‌های جهادی و نيز فعاليتهای تبليغی ديگر است که در سه عنوان «دانش‌آموزی»، «جهادی» و «عمومی» منتشر می‌شوند.

وی انعکاس برنامه‌های داخلی تشکل فراگير را از ديگر کارکردهای پایگاه اطلاع رسانی «دعوت» دانست و اظهار داشت: اخبار برنامه‌هايی چون «حديث دعوت»، «اردوهای آموزشی» ، «همايش‌های گروه‌های تبليغی» و برنامه «مشاوره» از جمله مواردی هستند که به عنوان خبر تشکل منعکس می‌شوند.

قابل ذکر است، در این پایگاه اینترنتی، علاوه بر بخش اردوهای آموزشی که به انتقال تجربیات گروه های جهادی می پردازد، بخش مشاوره با هدف پرسش و پاسخ به سئوالات مبلغان نیز راه اندازی شده است.

گفتنی است، علاقه مندان برای مراجعه به این پایگاه می توانند به نشانی http://daawat.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha