جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله العظمی مکارم

سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم با تبریک 9 ربیع، سالروز آغاز امامت و ولایت پیشوای دوازدهم شیعیان، اظهار داشتند: عالم در انتظار ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) است.

ایشان با تاکید بر این که تا حضرت ظهور نکند، صلح واقعی در جهان محقق نمی گردد.، تصریح کردند: ثابت شده که تا حضرت حجت(عج) ظهور نکند، عدالت، صلح، امنیت و آرامش در جهان حاکم نخواهد شد.

توهم  و خیال خام غربی ها

معظم‌له با بیان این که غربی ها با خیال خام خود ادعای ایجاد صلح جهانی را در سر خود داشته و دارند، تاکید کردند: آنان ادعا می‌کنند که قوانین آنها می‌تواند صلح، امنیت و عدالت را در جهان برقرار کند، ولی باید بدانند که در توهم به سر می برند.

این مرجع تقلید یادآور شدند: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌‌اند.

تاکید بر دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به این که همه از ظلم و ستم فراوان در جهان خسته شده‌‌اند و به دنبال همه رهبر و راهبر می گردند، یادآور شدند: بر همه ما لازم است که شب و روز، در قنوت و سجده‌های نماز، برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حجت‌بن الحسن(عج) دعا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha