سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت‌الله علوی

اگر کسی به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد قلبی داشته باشد، با تمام وجود در خدمت نظام خواهد بود و به مشکلات توجهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در زمینه توبه، گفتند: خداوند راه بازگشت باز گذاشته تا گناهکاران قبل از این‌که پرونده اعمالشان در دنیا بسته شود، حسابرس اعمال خود باشند.

ایشان با بیان این‌که تنها معصومین‌(ع) منزه از گناه هستند، ادامه دادند: خداوند باب توبه را باز کرده تا انسان در همین دنیا از آلودگی‌ها پاک شود و با حالت پاک وارد بهشت شود.

معظم له با بیان این که جای تاسف است که با وجود زیبایی دین اسلام، برخی افراد به سمت لغزش حرکت کرده و خود را در فساد غرق می‌کنند، ابراز داشتند: اگر خداوند به خاطر اعمال زشت، بندگان خود را مواخذه کند و راه توبه را بر آنها ببندد، زندگی تلخ خواهد شد و امیدی باقی نخواهد ماند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به ایثارگری و اخلاص رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفتند ما استقلال، آزادی و هویت ایرانی – اسلامی خود را مدیون جوانان با ایمانی هستیم که با جانفشانی توانستند این مرز و بوم را حفظ کنند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک مقدس آن به دست بیگانگان بیفتد.

ایشان، همچنین تعهد و اعتقاد به نظام و ولایت‌فقیه را یکی از رموز موفقیت مسئولین در انجام وظایف دانسته و اظهار داشتند: اگر کسی به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد، با تمام وجود در خدمت نظام خواهد بود و به مشکلات توجهی نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha