سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 337455
۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه ‌های علمیه گفت: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ ایران را تشکیل می‌دهد و امیدوارم بتوانیم قدردان خون شهدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی در مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هرچه از عظمت دفاع مقدس بگوییم کم گفته‌ایم و هرچه داریم از این دفاع مقدس است و بخش مهمی از تاریخ ایران را تشکیل می‌دهد و امیدوارم بتوانیم قدردان خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به این که با عنایت خداوند مرکز رو به پیشرفت است بیان کرد: از حجت‌الاسلام و المسلمین شاکری که این مسئولیت  را پذیرفته بود و تا کنون نیز از هیچ تلاشی فروگذار نبودند تشکر می‌کنم.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، کار مخلصانه و داشتن حسن تعامل را از ویژگی‌های بارز حجت‌الاسلام شاکری برشمرد و گفت: حجت‌الاسلام شاکری با این که گاهی بسیار اذیت می‌شدند، ولی در حسن تعامل ایشان تاثیری نداشت.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام شاکری همت و پشتکار بالایی داشت و این پشتکار بسیار قابل‌تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی با بیان این که تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته مانند تفاهم‌نامه با مرکز مدیریت، بسیار ارزشمند بود عنوان کرد: کارهای ماندگار ایشان مطمئناً باقی خواهد ماند و از حضور ایشان در آینده استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که حجت‌الاسلام و المسلمین قمرزاده، یکی از چهره‌های ارزشمند حوزه و از جانبازان و عضو بسیاری از شوراهای علمی حوزه هستند افزود:حضور چهره‌هایی با نگاه علمی و اخلاصی و فداکار در مرکز برای مرکز مغتنم و ارزشمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha