چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه بوشهر از برگزاری چهارمین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی با موضوع «بررسی مبانی شبهات مربوط به اشارات علمی قرآن کریم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه امروز در جلسه  مدیر و کارکنان حوزه علمیه استان از برگزاری چهارمین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی خبر داد و گفت:  این کرسی با حضور دانشجویان با موضوع «بررسی مبانی شبهات مربوط به اشارات علمی قران کریم» برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان بوشهر  با اشاره به زمان برگزاری این کرسی علمی ترویجی، افزود: این برنامه قرار است یکشنبه شب ساعت 19:30 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شود.

وی افزود: در این برنامه حجت الاسلام یوسف جمالی استاد حوزه به عنوان ارائه دهنده و بنده به همراه سید حیدر فرع شیرازی دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس به عنوان ناقد حضور خواهیم یافت.

گفتنی است، پیش این سه کرسی علمی ترویجی با موضوعات «نقد و بررسی مساله شر به عنوان مهمترین دلیل ملحدین بر انکار خدا» و «نقد و بررسی دیدگاه اقتباس قرآن از عهدین از نظر مستشرقین با تکیه بر دیدگاه یوسف حداد (کشیش قرآن پژوه لبنانی)» و «نگرشی بر نمادهای خرافی یهود در جامعه کنونی ایران» در حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شده بود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha