دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: مردم عزیز تبریز و شهرهای استان را به راهپیمایی برای حمایت از نظام و اطاعت از رهبری و برائت از کسانی که آشوبگری کردند دعوت می‌ کنم، البته مسئولین بدانند این مردمی که در این راهپیمایی شرکت می ‌‌کنند رضایت کاملی از ما ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی و مدیران استان برگزار شد، بر ضرورت اهمیت مدیریت فرهنگی تاکید کرد و گفت: مدیریت فرهنگی از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است. فرهنگ یک مساله حیاتی است و دخالت در فرهنگ باید ضابطه مند باشد، نه باید افراطی عمل کرد و نه آن را رها کنیم.

وی افزود: نباید به نام آزادی در گرداب بی ‌بند و باری بیفتیم، مدیریت فرهنگ در مقابل هرج و مرج فرهنگی است و این دو تفاوت های بسیاری دارند.

امام جمعه تبریز با تشریح الزام های کار فرهنگی تاکید کرد: باید در همه زمینه‌‌ ها برنامه ریزی داشته باشیم، فرهنگ در تدوین بودجه باید در اولویت قرار بگیرد، در این صورت نتیجه سرمایه ‌‌گذاری در این عرصه در بلند مدت معین نمایان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود از هوشیاری، هوشمندی و شعور دینی و غیرت ملی مردم آذربایجان و تبریز تقدیر کرد و ابراز داشت: مردم آذربایجان بار دیگر وفاداری‌‌ شان را به نظام و رهبری ثابت کردند، مردم عزیز تبریز و شهرهای استان را به راهپیمایی برای حمایت از نظام و اطاعت از رهبری و برائت از کسانی که آشوبگری کردند دعوت می‌ کنم، البته باید ما مسئولین بدانیم این مردمی که در این راهپیمایی شرکت می ‌‌کنند رضایت کاملی از ما ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی گفت: مردم از عملکرد ما و امور اقتصادی ناراضی‌ هستند و باید به فکر حل آن باشیم اما ملت، این نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی را دوست دارند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که اغتشاش کردند به دنبال حل مشکلات معیشتی نیستند، تصریح کرد: افرادی که نسبت به وضع اقتصادی اعتراض دارند، به آرامی اعتراض می ‌کنند و اتوبوس و آمبولانس آتش نمی ‌‌زنند.

امام جمعه تبریز افزود: فردا در یک حرکت ملی استان ما سربلند از میدان بیرون می ‌‌آید و امیدواریم تیم عزیز تراکتورسازی نیز این شعور ملی را در بازی با استقلال نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: تیم فوتبال تراکتور تاکنون محبوب بوده است و امیدواریم هواداران با این رعایت کردن مسائل بر محبوبیت خود بیفزایند و بهانه به دست دشمنان نظام ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha