شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پذیرش دانشکده دین و رسانه

حوزه/ معاون آموزش دانشکده دین و رسانه از آغاز پذیرش طلاب سطح دو در این دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، وحید حیاتی امروز در جمع خبرنگاران گفت: خروجی های دانشکده دین و رسانه باید از نظر فنی و قدرت علمی و پشتوانه حوزوی نسبت به دیگران و دیگر فارغ التحصیلان قوی تر باشند.

وی افزود: در عرصه علوم انسانی زمانی که یک دانشجو آن رشته را به خوبی مطالعه کند، می تواند در محل کار مرتبط به آن رشته حاضر شود؛ ولی در رشته ارتباطات این معادله وجود ندارد؛ زیرا رسانه مجموعه ای از علوم گوناگون را شامل می شود.

معاون آموزش دانشکده دین و رسانه گفت: تمرکز دانشکده صداوسیما در جذب طلاب سطح دو حوزه بوده و طلاب را برای وظیفه خطیر خود در عرصه رسانه آموزش می دهد؛ این فرایند نیز بر اساس ضوابط سازمان سنجش و نظامات سازمان و دانشکده صداوسیمای قم تنظیم شده و از اول بهمن ماه سال جاری تا 15 بهمن ماه ثبت نام از طریق سامانه دانشکده انجام می شود؛ همچنین داوطلبان بر اساس مشخصه ها و ویژگی هایی که انجام شده است می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حیاتی اظهار کرد: این آزمون در سیزدهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شده و پس از طی مراحل پذیرش، مصاحبه تخصصی و هماهنگی هایی که با سازمان سنجش انجام می شود، جذب دانشجویان از مهرماه انجام خواهد شد.

معاون آموزش دانشکده دین و رسانه بیان کرد: این آزمون در سه رشته علوم و ارتباطات اجتماعی، تولید سیما و ادبیات نمایشی است که سی نفر در این سه رشته جذب خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha