شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سومین روز سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

حوزه/ معاونت آموزش حوزه دستاوردها و امکانات و ظرفیت های قرآنی خود برای طلاب را در معرض دید طلاب قرآنی قرارداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و تا سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی قرآنی موسسات و مراکز و معاونت های حوزه های علمیه کشور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

از جمله غرفه های حاضر و فعال در این نمایشگاه می توان به غرفه معاونت آموزش حوزه های علمیه اشاره کرد؛ در این غرفه علاوه بر دروس قرآنی، ظرفیت های آموزشی حوزه نیز در حوزه قرآن کریم ارایه شده است.

گفتنی است: در این غرفه نمایه کتب درسی تفسیر و قرآن حوزه های علمیه در پایه های مختلف علمی از جمله تجوید و روخوانی، علوم قرآنی، تفسیر، روش تدریس و قرائت قرآن کریم، تفسیر ترتیبی و... ارایه شده است.

همچنین در این غرفه بخشی با عنوان بیش از 14هزار عنوان پایان نامه علمی با موضوعات قرآنی سطوح 3 و 4 حوزه نیز گنجانده شده است که طلاب می توانند با ارتباط با این بخش از این ظرفیت استفاده کنند.

خاطرنشان می شود:در حال حاضر126 درس در سطوح عالی و خارج قم، 13300 درس در مدارس بلند مدت کشور،  850 درس در مدارس سفیران هدایت و همچنین فعالیت 4 مرکز تخصصی تفسیر و قرآن فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha