پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: : امروز دنیای استکباری با استفاده از تمام امکانات اعم از رسانه ها، تلویزیون، ماهواره و... به دنبال کم رنگ کردن اعتقاد به ظهور منجی آخرالزمان است و می کوشد که این باور قلبی و دینی را از مسیر اصلی اش منحرف نماید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج با اشاره به ماه مبارک شعبان و اعیاد آن، اظهار داشت: شعبان از ماه های پربرکت و مبارک در دین مبین اسلام است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: در این ماه مبارک شاهد اعیاد بسیاری هستیم و این ماه در دین اسلام به ویژه در مذهب اهل تشییع از جایگاه بسیار والایی برخوردار است، زیرا در ماه شعبان منجی عالم بشریت پا به عرصه وجود می گذارد.

حجت الاسلام کاوه در ادامه با اشاره به اینکه نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت است، گفت: نیمه شعبان سالروز میلاد منجی بشر سردرگم امروز است، لذا این ماه برای همه مسلمان بسیار ویژه و خاص است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: البته همه در قبال این ظهور وظیفه داریم و در این میان وظیفه شما طلاب بسیار سنگین تر و مهمتر است، زیرا شما سربازان امام زمان (عج) به عنوان راهنمایان دینی و معنوی جامعه شناخته می شوید.

حجت الاسلام کاوه با تاکید بر اینکه تا زمینه های ظهور محقق نشود، هرگز اقبال دیدن این واقعه بزرگ را نخواهیم داشت، عنوان کرد: امروز دنیای استکباری با استفاده از تمام امکانات اعم از رسانه ها، تلویزیون، ماهواره و... به دنبال کم رنگ کردن اعتقاد به ظهور منجی آخرالزمان است و می کوشد که این باور قلبی و دینی را از مسیر اصلی اش منحرف نماید.

وی افزود: هزینه های میلیاردی دنیای کفر برای از بین بردن باورهای دینی جوانان و ملت های مسلمان و ایجاد شبهات دینی تنها گوشه ای از تلاش های مستکبران در دنیای کنونی است، لذا همه به عنوان طلبه و سرباز امام زمان (عج) وظیفه داریم که این توطئه ها و دسیسه ها را برای عامه مردم و جامعه برملا سازیم و مردم را از نقشه های مستکبران آگاه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha