جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 فعالیت های گروه جهادی تبلیغی ر

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم از فعالیت ۷۵ گروه جهادی در قم در راستای محرومیت زدایی خبر داد.

علی دستوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر بیش از سه هزار بسیجی در قالب ۷۵ گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت‌های بسیج سازندگی استان، و با اولویت محرومیت زدایی حضور دارند.

وی با اشاره به این که در تابستان امسال ۲ قرارگاه سازندگی قم در داخل و خارج از محدوده استان به فعالیت‌های محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان فعال شد، گفت:در همین راستا قرارگاه شهید زین الدین در استان کرمانشاه فعالیت می‌کند و قرارگاه شهید ابراهیم رشید در قم به انجام محرومیت زدایی و سازندگی می‌پردازد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم، ابراز داشت: این گروه‌های جهادی در روستا‌های محروم و بخش‌های حاشیه‌ای شهر مستقر شده و در عرصه فعالیت‌های فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و تولیدی، بهداشت و درمان و نیز تبلیغات دینی، خدمت رسانی می‌کنند.

وی همچنین با بیان این که هر گروه جهادی فعال درقم حداقل ۲۰ عضو دارد، افزود: همه اقشار بسیج استان و از جمله بسیج دانشجویی، طلاب، مهندسین، پزشکان و محلات در این برنامه‌ها حضور فعال خواهند داشت.

دستوری ادامه داد: بسیج سازندگی استان قم دارای ۳۳ گروه جهادی از میان طلاب و حوزویان، ۲۲ گروه جهادی از میان دانشجویان دانشگاه‌های استان و ۲۰ گروه جهادی از بین داوطلبان حوزه‌های مساجد و محلات قم است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha