جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: یکی دیگر از مواردی که این روزها باید نسبت به آن هوشیار باشیم، پروژه نفوذ دشمنان در سطوح مختلف جامعه اسلامی است، لذا روحانیون و طلاب باید به عنوان سربازان و پاسداران دین، در مقابل این هجمه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: نهضت عاشورا از ابتدا تا پایان درس های بزرگی در آن نهفته است و این قیام سرمنشا و سرمشق بسیاری از انقلاب ها در جهان بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امتداد نهضت و قیام عاشوراست، گفت: امام خمینی(ره) با تاسی از آموزه های ناب نهضت عاشورا توانست بعد از 1400 سال انقلابی دیگر به مانند قیام امام حسین(علیه السلام) در جهان به وجود آورد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امام خمینی(ره) در طول عمر پاربار خود توانستند آموزه های اسلامی را به بهترین نحو ممکن در کشور پیاده نمایند و اگر امروز انقلاب اسلامی در جهان از اقتدار و عظمت والایی برخوردار است، این را باید ناشی از آموزه ها، درس و عبرت های عاشورای حسینی دانست.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از دشمنان به دنبال ایجاد شبهات دینی و عقیدتی در جامعه هستند، تاکید کرد: بسیاری از دستگاه های تبلیغاتی دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی، آمریکا، وهابیت و... به دنبال ایجاد تفرقه و دوستگی در جهان اسلام و نیز تضعیف جبهه مقاومت در منطقه هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: یکی دیگر از مواردی که این روزها باید نسبت به آن هوشیار باشیم، پروژه نفوذ دشمنان در سطوح مختلف جامعه اسلامی است، لذا روحانیون و طلاب باید به عنوان سربازان و پاسداران دین، در مقابل این هجمه قرار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه هیئات های مذهبی باید مکانی برای آشنایی با سیره عملی و علمی ائمه اطهار(علیهم السلام) و به ویژه امام حسین(علیه السلام) باشند، تاکید کرد: امروز باید هیئت ها و تشکل های دینی بتوانند سیره و روش رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) را در جامعه به معنای واقعی پیاده کنند، البته برای رسیدن به این مهم نیازمند استفاده از نرم افزار دین هستیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود بیان داشت: همه شما طلاب در برابر دین خدا مسئول هستید و باید در نشر مفاهیم اسلامی تلاشی جهادگونه داشته باشید، لذا همین موضوع است که رهبر معظم انقلاب همیشه در فرمایشات خود بر حوزه و طلبه انقلابی تاکیدات فراوانی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha