شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان باید آگاه ترین قشر به مسائل سیاسی باشند البته این به معنی سیاسی کاری در دانشگاه ها نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جمع دانشجویان جدید الورود دانشگاه فرهنگیان این استان ضمن توصیه به دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان و معلمان باید باید به ارتقای تحصیلی خود توجه کنند تا بتوانند منشأ اثر و خدمت باشند و در کنار تحصیلات به مسائل معنوی، تهذیب نفس و خودسازی بپردازند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: دانشجویان باید از مسائل دنیا آگاه باشند و با بصیرت  و آگاهی، جریان ها را تحلیل کنند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: دانشجویان باید آگاه ترین قشر به مسائل سیاسی باشند البته این به معنی سیاسی کاری در دانشگاه ها نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری گفت: هدف دشمنان از به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه مردم ایران، براندازی نظام، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه بود، ولی به لطف خداوند مردم ایران اجازه ندادند انقلاب اسلامی از بین برود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در ایران، افزود: حادثه تروریستی اهواز نشان داد که دشمنان هنوز از کشورمان دست برنداشته اند و مسیری که می رویم درست است.

همچنین مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: امسال هزار و ۵۰ فارغ التحصیل جدید این دانشگاه وارد بدنه آموزش و پرورش شدند و بخش عمده ای از نیاز آموزش و پرورش رفع شد.

خدیوی افزود: این دانشگاه برای آموزش و پرورش معلمانی بصیر، انقلابی، باورمند و تحول آفرین و متعهد تربیت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha