چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه طلبه عصر حاضر وظایف بسیار سنگین تری نسبت به طلاب گذشته دارد، گفت: امروز طلاب و روحانیون با توجه به شرایط جهانی و منطقه ای وظایف سنگین تر و متنوع تری بر عهده دارند که باید به خوبی از عهده این وظیفه ها برآیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت: سعادت طلبگی و سربازی امام زمان (عج) نصیب هرکسی نمی شود و بی شک خداوند به شما طلاب عزیز در این مسیر عنایت فرموده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه طلبه عصر حاضر وظایف بسیار سنگین تری نسبت به طلاب گذشته دارد، گفت: امروز طلاب و روحانیون با توجه به شرایط جهانی و منطقه ای وظایف سنگین تر و متنوع تری بر عهده دارند که باید به خوبی از عهده این وظیفه ها برآیند.

این استاد حوزوی یکی از وظایف روحانیون و طلاب را حضور همیشگی در جامعه عنوان کرد و افزود: اکنون طلبه و روحانی باید حضوری مستمر و همیشگی در جامعه و به خصوص در بین قشر جوان داشته باشد، لذا اگر این چنین نباشد، بی شک باید منتظر و مترصد ایجاد شکاف بین جامعه و حوزه های علمیه باشیم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه تاکید کرد: طلبه امروز سرباز و یک نیروی فرهنگی و دینی برای مبارزه با توطئه های عقیدتی و شبهات دینی می باشد، امروز طلبه باید خود را در مدارس علمیه محصور نکند، زیرا شرایط به گونه ای است که روحانیون و طلاب نباید اجازه دهند که منبرهای مساجد خالی بماند.

وی با اشاره به اینکه مسجد در دین اسلام به عنوان سنگر و پایگاهی استوار و مستحکم در برابر توطئه های دشمنان دین خداست، گفت: امروز مساجد و هیات های مذهبی از سوی دشمنان و رسانه های معاند نظام و اسلام یه شدت تخریب می شوند و هدف از این تخریبها ایجاد شکاف و جدایی بین قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان با مساجد و هیات های مذهبی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار تصریح کرد: دشمنان به خوبی می دانند که تا زمانی ارتباط مردم و مساجد منسجم و پیوسته است، در پیاده کردن نقشه ها خود ناکام خواهد ماند، لذا با استفاده از انواع و اقسام توطئه ها و نقشه های پلید و نیز با بهره جویی از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی در جهان اسلام به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه طلاب باید در مقابل دشمنان دین خدا منفعل نباشند، گفت: امروز یک طلبه انقلابی و با بصیرت برای دشمنان دین خدا و اهل بیت علیهم السلام، بسیار کارآمدتر از سلاح و تجهیزات نظامی است، زیرا طلاب و روحانیون می توانند افکار یک جامعه را نسبت به توطئه های دشمنان که به دنبال یارگیری در کشور هستند را خنثی کنند و در مقابل سربازانی برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت (ع) تربیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha