پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ نمایشگاه جامع نیازمندیهای اربعین

حوزه/ مسئول سامانه راهنمای زائر به تشریح ویژگی های این سامانه در خدمت گذاری به زائران پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سلیم جوهری در گردهمایی مردمی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین که در جمکران برگزار شد گفت: از سال 94 پروژه راهنمای زائر آغاز شد و اپلیکیش ها و نرم افزارها و سپس سیستم داده و اطلاعات راهنمای زائر ایجاد شد.

وی افزود: از جمله خدمات این ستاد، خدمت رسانی در بحث گمشدگان است؛ وقتی کسی دوست یا نزدیکان خود را در مسیر گم می کرد با مراجعه به یکی از دفاتر ستاد و از طریق سیستم، این مشکل رفع می شد.

مسئول سامانه راهنمای زائر اظهارکرد: مشکلات روحی و روانی که در پس اتفاقاتی نظیر آن در این مسیر ایجاد می شود روی زیارت زائران تاثیر می گذارد؛ سال گذشته کودک 6 ماهه ای گم شد و کودک یک روز از مادر دور بود و هیچ اطلاعاتی از کودک و خانواده او وجود نداشت؛ پس از تلاش های گسترده طی یک روز و نیمه تیم، مادر این کودک پیدا شد.

وی گفت: هر کاری که در این مسیر انجام می شود با هدایت و حمایت امام حسین(ع) است، زیرا در راه ماندگان همگی زیر سایه امام هستند.

جوهری اظهارکرد: نقشه کاملی برای استفاده زائران تهیه شده است که تمام مواکب و موقعیت های مورد نیاز زائران در سایت و سامانه ثبت شده است؛ زمانی که کاربران در سایت راهنمای زائر ثبت نام می کنند ارتباط کاربر با سیستم آغاز می شود و کلیاتی که مورد نیاز زائران است در اختیار آنها قرار می گیرد.

مسئول سامانه راهنمای زائر اظهارکرد: یکی از کارهای این ستاد، مشورت در ایجاد غرفه است؛ فایل های نقشه راهنمایی زائر، معرفی نمایندگان برای ارتباط با زائران و سرویس ویژه امسال یعنی خدمات رایگان مخابراتی از جمله امتیازاتی است که ویژه کاربران این سامانه خواهد بود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha