چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا فایق رستمی

​ حوزه/ نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۸ سال جمهوری اسلامی در مقابل دنیای شرق و غرب با دستان خالی ایستادگی کرد و ذره ای از خاکش به دست نامحرمان نیفتاد، حال تروریست ها با این اعمال سخیف و پوچ خود چه چیزی را می خواهند ثابت کنند؟!.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تسلیت اربعین حسینی و نیز ابراز همدردی با خانواده های شهدای عملیات تروریستی سروآباد، اظهار داشت: گروهک های معاند نظام و جمهوری اسلامی با ترورهای کور و بی هدف خود نه تنها بهره ای در بعد نظامی و سیاسی نصیب خود نمی کنند، بلکه باعث تنفر بیشتر مردم از چهره واقعی آنان می شوند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به شهادت 2 نفر از نیروهای بسیج در سروآباد کردستان به دست عناصر فریب خورده ضدانقلاب، گفت: 8 سال جمهوری اسلامی در مقابل دنیای شرق و غرب با دستان خالی ایستادگی کرد و ذره ای از خاکش به دست نامحرمان نیفتاد، حال تروریست ها با این اعمال سخیف و پوچ خود چه چیزی را می خواهند ثابت کنند؟!.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه تشدید عملیات های تروریستی علیه جمهوری اسلامی در ماه های اخیر نشان از عجز و به بن بست رسیدن معاندان و دشمنان این نظام دارد، افزود: عدم قدرت رویارویی مستقیم با نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی، باعث شده است که تروریست ها و گروهک های تکفیری ـ صهیونیستی از سر عجز و ناتوان دستان ناپاک خود را به خون جوانان این میهن آغشته کنند.

این عالم کردستانی در ادامه سخنان خود به ماجرای گروگان گیری تعدادی از سربازان و بسیجیان در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: آن عملیات هم که منجر به رودن تعدادی از سربازان بی گناه ایرانی توسط جیش الظلم شد، در حوزه سیاست چه دستاوردی برای تروریست ها و حامیان آنان دارد؟! حامیان منطقه ای و جهانی تروریست ها حتی با تشکیل دواعش که از حمایت تسلیحاتی و مالی زیادی برخوردار بودند نتوانستند به اهداف خود در منطقه و ایجاد آتش افروز در خاورمیانه ادامه دهند، حال با عده ای فریب خورده و ساده لوح چگونه می خواهند به ستون های رکین جمهوری اسلامی به قول خودشان ضربه بزنند.

ماموستا رستمی ادامه داد: پرونده و عملکرد سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی در این سالها نشان داده است که هیچ گروهک تروریستی هرگز نتوانسته از تور اطلاعاتی نیروهای امنیتی این نظام فرار کند که نمونه عینه آن شناسایی تروریست های مریوان و اهواز بودند که در کمترین زمان ممکن، شناسایی و به بدترین سرنوشت دچار شدند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: دشمنان این نظام به خوبی می دانند که توانایی نظامی مستقیم با این حکومت و ملت را ندارند، لذا سگان دست آموز خود را برای خونریزی در منطقه آزاد نموده اند ولی بی شک همه باید بدانند که همین تروریست های وحشی روزی پاچه صاحبان اصلی خود را خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha