جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 گروه جهادی شهید مجید گلچی

حوزه/ گروه جهادی شهید مجید گلچی متشکل از کارکنان سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، با حضور در منزل این شهید والامقام و دیدار با خانواده ایشان و سپس حضور بر سر مزارش ، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ علی دستوری، مسئول این سازمان در دیدار با پدر و برادر شهید مجید گلچی با اشاره به فعالیت 150 گروه جهادی در استان قم اظهار داشت: گروه جهادی شهید مجید گلچی به حول و قوه الهی و با مدد از عنایات چهارده معصوم(ع) متشکل از 14 تن از کارکنان سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) فعالیت خود را آغاز می کند.

وی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های یک سال اخیر این سازمان در استان قم و همچنین خارج از استان به خصوص مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، خدمت رسانی به آحاد مردم به خصوص محرومان و مستضعفان چه در حاشیه شهرها و چه مناطق روستایی ، رسالت اصلی سازمان بسیج سازندگی است که در همین خصوص به لطف الهی در یک سال اخیر بیش از 400 اردوی جهادی با حضور حدود سه هزار تن از جهادگران بسیجی برگزار شده است.

در این دیدار همچنین حمید گلچی ، برادر شهید مجید گلچی که خود از جمله جانبازان سرافراز دفاع مقدس است، ضمن بیان خاطراتی از آن شهید والامقام ابراز داشت: بی شک تلاش همه جهادگران در مسیر محرومیت زدایی و خدمت به مردم ، جزو بالاترین عبادت هاست و از سویی عاملی است که می تواند تا حدود زیادی توطئه های دشمن در القای فضای ناامیدی به مردم را خنثی کند.

وی افزود: همه مسئولان و به خصوص دولتمردان موظف هستند که بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب را محقق ساخته و نگذارند که فشارهای معیشتی و مشکلات اقتصادی، کام مردم را در شرایط فعلی، تلخ کند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha