سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ تودیع و معارفه مدیر  امور مدارس حوزه علمیه قم

حوزه/ با دستورمدیر حوزه های علمیه بر ارتقا و تحول در مدارس دو راهبرد راه اندازی نظام شورایی و فعال سازی کارگروه های هم افزایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی عصر امروز در جلسه معارفه مدیر امور مدارس حوزه علمیه قم که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: آیت‌الله اعرافی دستور ارتقاء و تحول در مدارس را صادر کرده بود که دو راهبرد راه اندازی نظام شورایی و فعال سازی کارگروه های هم افزایی در این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر سابق دفتر هماهنگی امور مدارس حوزه علمیه گفت: بحث شورای مدیران، دارای شش عضو بوده که چهار تن در مجمع عمومی مدیران انتخاب شدند و شورای مدیران، کارهای ارزشمندی به انجام رساندند.

وی افزود: بحث کارگروه های هم افزایی مدیران از ایده‌های مدیران مدارس بوده و علی رغم نگرانی های موجود راجع به آسیب های احتمالی، این کارگروه‌ها شروع به برگزاری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی مطرح کرد: دوره های مهارت‌آموزی و هم افزایی مدیران نیز در دو گروه شروع شده و در جهت ارتقاء مدیران مدارس برگزار می‌شود، کارگروه‌های هم افزایی معاونین در بیش از صد جلسه به هم فکری راجع به مباحث مختلف مدارس گفت وگو کرده اند.

وی تاکید کرد: ۹۸۴ نفر ساعت در فضای هم افزایی و در بین اساتید، گفت وگو صورت گرفته و ارتباط با معاونت‌های ستادی در فرایندهای خاصی پیگیری شد.

مدیر سابق دفتر هماهنگی امور حوزه علمیه بیان کرد: یکی از فضاهایی که آماده شده اجرای تجربه نگاری اساتید بوده که با حضور سه استاد گفت وگو و جمع بندی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی تصریح کرد:نیازسنجی مدارس نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده بوده که تا کنون ۳۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت، ارتقاء مدارس شهرستانی نیز با محوریت هشت مدرسه از برنامه های انجام شده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تدوین آیین نامه کارهای کارشناسی صورت گرفت که تعداد این آیین نامه‌ها ۱۰ عدد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha