سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فرماندار بیرجند

حوزه/فرماندار بیرجند با بیان اینکه وقتی مردم ببینند یک دستگاه با همه تلاش خود کارها را انجام می دهند آنها هم قبول می کنند،گفت: ضعف و کمبود و کاستی نباید موجب زیرسوال رفتن دستاوردهای نظام شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، علی ناصری فرماندار بیرجند امروز در شورای اداری بیرجند، اظهار داشت: خراسان جنوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی کمترین درگیری را دارد اما به فراخور وضعیت اجتماعی و اقتصادی که وجود دارد که باید نسبت به آن چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی شهرک آی تی انجام شده، افزود: در حال حاضر اعتبار حداقلی برای این شهرک گذاشته شده و امیدواریم با احداث این شهرک در زمینه فضای مجازی پیشرفت داشته باشیم.

فرماندار بیرجند به روستای خراشاد که به عنوان اولین روستای صنایع دستی در حوزه حوله بافی ثبت جهانی شده است، اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی برای شناساندن این توانایی و استفاده از این ظرفیت بزرگ همکاری داشته باشند.

ناصری با بیان این‌که پروژه های نیمه تمام باید تسریع پیدا کنند و تا دهه فجر به مرحله افتتاح برسند، افزود: تعداد پروژه ها مهم نیست مهم این است که پروژه ها به صورت کامل و واقعی به افتتاح برسند و پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح برای دهه فجر نداشته باشد حذف خواهند شد.
 
وی بیان داشت: مدیران در حوزه عملکردی کارکنان اداره خودشان را مرتب پایش کنند و دستگاه ها در حوزه عملکرد، رفتار قابل پسند داشته باشند و خدمات را تا جایی که می توانند توسعه بدهند و حوزه های فعالیتی جدید را شناسایی کنند.
 
فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه اگر اطلاعات کافی نداشته باشیم و باعث نارضایتی بشود قابل توجیه نیست، گفت: نظام سلطه کار خودش را انجام می دهد و علیرغم کارهایی که انجام می شود، برای بزرگ کردن مشکلات دشمنان بیکار نمی نشینند.
 
ناصری اضافه کرد: وقتی مردم ببینند یک دستگاه با همه تلاش خود کارها را انجام می دهند آنها هم قبول می کنند اما در غیراین صورت مشکل ساز می شود.
 
وی با بیان اینکه ضعف و کمبود و کاستی نباید موجب زیرسوال رفتن دستاوردهای نظام شود، اظهار داشت: این کار بسیار حساسی است که لازم است مدیران نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
 
فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه زمانی که با افزایش لجام گسیخته قیمت ها مواجه می شویم فروشنده مقصر نیست، افزود: این سازمان متولی است که باید یقه تولیدکننده را بگیرد و خیلی از سازمان ها توجه ندارند.
 
ناصری با اشاره به این‌که افزایش قیمت بخشی از کالاها توجیه اقتصادی ندارد، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی شب یلدا بر افزایش قیمت پسته تاکید شده است اما این در حالی است که صادارت آن مختل و برای فرآوری آن نیازی به ارز و نفت نیست، پس به چه علت پسته گران شده است؟
 
وی خاطرنشان کرد: اماکن دولتی و ادارات و انبارهای آنها موظف هستند سیستم رصد تصویری خود را به روز کنند و مقام قضایی برای هر اداره‌ای که قصور کرده باشد سهم تقصیر در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha