سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که باید بستر‌های لازم برای حضور بیشتر مبلغان دینی در سطح مدارس فراهم شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ مبلغ در مدارس طرح امین استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در بازدید از فعالیت‌های مبلغان طرح مدارس امین ساری با مهم ارزیابی کردن حضور مبلغان دینی در سطح مدارس، آن را یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی با بیان این که حضور مبلغان دینی در مدارس عاملی در جهت تقویت باور‌های دینی در سطح مدارس خواهد شد، افزود: تربیت نسلی دیندار، مؤمن و انقلابی با حضور پررنگ روحانیت در سطح مدارس تحقق پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که باید بستر‌های لازم برای حضور بیشتر مبلغان دینی در سطح مدارس فراهم شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ مبلغ در مدارس طرح امین استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که این تعداد مبلغ با توجه به تعداد دانش آموزان و مدارس سطح استان پاسخگوی نیاز موجود نیست، تصریح کرد: تلاش داریم از همه ظرفیت‌های تبلیغی موجود، به منظور تأمین نیاز‌های تبلیغی مدارس استان بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه‌های علمیه بهترین ظرفیت و پتانسیل تبلیغی برای گسترش حضور مبلغان در سطح مدارس آموزش و پرورش به شمار می‌روند، بیان داشت: در طرح جدیدی که معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آغاز کرده از توان و ظرفیت طلاب آموزش دیده در مدارس استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز ترویج مبانی دینی در میان دانش آموزان امری ضروری است، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان دینی به عنوان مشاوری امین در کنار دانش آموزان می‌تواند از گسترش ضد ارزش‌ها در میان آنان جلوگیری کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دانش آموزان در معرض شدید‌ترین هجمه‌ها و توطئه‌ها از سوی دشمنان قرار دارند، بیان داشت: رشد و گسترش ارزش‌های معنوی و الهی در میان دانش آموزان با حضور مستمر مبلغان دینی در سطح مدارس محقق می‌شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تعامل و ارتباط مستمر مبلغان دینی با دانش آموزان فرصتی را برای تقویت باور‌های دینی در میان آن‌ها فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی میان دانش آموزان، حضور پررنگ مبلغان دینی در سطح مدارس امری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha