سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دوره بررسی نفوذ و استکبار بر اساس مبانی قرآنی انقلاب

حوزه/ معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از برگزاری دوره «بررسی نفوذ و استکبار بر اساس مبانی قرآنی انقلاب» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، رقیه کرمی، صبح امروز در دوره در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علیمه خواهران استان بوشهر گفت: اکنون با گذشت بیش از چند دهه از  پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی در ایران و ورود به 40 سالگی انقلاب، تبیین های متفاوتی نسبت به مبانی و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه ای که رهبری انقلاب بر اساس آن پرچم مبارزه را برافراشت و سپس نظام اسلامی را پدید آورد در جریان است.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: برهمین اساس طلاب خواهر نیازمند این هستند که به صورت تخصصی با مبانی انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف به صورت تخصصی وارد شوند و سپس نسبت به تببین آن در جامعه اقدام شود.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و طراحی ها و نقشه دشمن برای براندازی این نظام،‌ دوره بررسی نفوذ و استکبار بر اساس مبانی قرآنی انقلاب به همت معاونت فرهنگی تبلیغی تربیتی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد.

کرمی افزود: این دوره دو روزه روزهای 29 و 30 آذرماه با حضور حجت الاسلام منصوری، از اساتید حوزه، در ساختمان مدیریت خوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار گردید.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha