سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که در سابقه خود انقلابی بودن و مسئولیت های کلان را داشتند، در فتنه ۸۸ راه را درست تشخیص نداند و این یک هشدار است که همه ما باید به هوش باشیم که در امتحانات پیروز و سربلد بیرون بیاییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز، امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: در سال ۸۸ افرادی که جزء شاخص‌ترین‌ها در دوران انقلاب بودند مقام، قدرت و ثروت باعث لعزش‌ آنها شد و راه را اشتباهی رفتند و مردم هم به آنها چون سال‌ها در کشتی انقلاب بودند، وثوق داشتند و به دنبال آن‌ها رفتند و وقتی دیدند که راه اشتباهی است، برگشته و حماسه 9 دی را رقم زدند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: افرادی که در سابقه خود انقلابی بودن و مسئولیت های کلان را داشتند، در فتنه ۸۸ راه را درست تشخیص نداند و این یک هشدار است که همه ما باید به هوش باشیم که در امتحانات پیروز و سربلد بیرون بیاییم.

وی افزود: حوادث فتنه ۸۸ نشان داد افرادی که در مسند قدرت قرار دارند و تریبون به دست‌شان هست، هیچ وقت دشمن از آن‌ها مأیوس نشده است و مدام دنبال جدا کردن آنها از انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز خاطر نشان کرد: بصیرت مردم و بیداری رهبر معظم انقلاب موجب پیروزی امت حزب الله بر فتنه‌گران شد، شبیه پیروزی پیامبر(ص) و یارانش درجنگ احزاب که برگرفته از بصیرت مردم بود و در فتنه ۸۸ علت شکست فتنه برخورد علی گونه رهبر انقلاب با جریان‌های سیاسی بود که با حمایت اقشار مختلف مردم فتنه را کور کرده و به زباله‌دان فرستادند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ در واقع قیام مرفهین بی‌درد جامعه علیه مستضعفان بود که رهبری آن را عده‌ای خائن به عهده گرفته بودند و هزینه‌های زیادی را برای ملت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی رقم زدند و تا به امروز هم از اشتباه خود عذرخواهی و توبه نکرده و به دامن اسلام و انقلاب برنگشته‌اند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در انتخابات ۹۸ که انتخابات مجلس است باید هوشیارانه درباره افرادی که انتخاب می‌کنیم، مخصوصا نمایندگانی که امروز در مجلس هستند تحقیق کنیم و افرادی را به مجلس بفرستیم که لیاقت داشته باشند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha