سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر - امام جمعه تنکابن

حوزه/ حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر علیرغم همه مشکلات و معضلاتی که با آن مواجه بوده، به پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمندی در بخش های مختلف دست یافته است، گفت: امروز تبیین و تشریح این دستاوردها برای عموم مردم به ویژه نسل جوان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به در پیش بودن دهه چهارم انقلاب بر ضرورت هماهنگی بیشتر نهادها و دستگاه های اجرایی به منظور تبیین خدمات چهل ساله نظام در بخش های مختلف به مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر علیرغم همه مشکلات و معضلاتی که با آن مواجه بوده، به پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمندی در بخش های مختلف دست یافته است، افزود: امروز تبیین و تشریح این دستاوردها برای عموم مردم به ویژه نسل جوان امری ضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی به پیروزی رسید که تحلیل گران غربی وقوع چنین واقعه عظیمی را غیر ممکن می دانستند، بیان داشت: رهبری مرجعیت دینی بر نهضت انقلاب و همچنین حضور گسترده مردم، پیروزی نهضت انقلاب را رقم زد.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که انقلاب اسلامی با وحدت و همبستگی مردم به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز بهترین و تنها ترین راه عبور از موانع و مشکلات موجود همبستگی ملی است.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که زمانی که مردم در صحنه حاضر می شوند همه مشکلات و معضلات رفع می شود، بیان داشت: اگر همراهی و حمایت های ملت بزرگ ایران نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چنین پیشرفت هایی دست پیدا نمی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر با فرازونشیب های بسیاری مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان با انقلاب اسلامی، امروز شاهد جایگاه رفیع این انقلاب در عرصه منطقه ای و جهانی هستیم.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی با قدرت مسیر رشد و تعالی خود را طی می کند، گفت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف شود.

امام جمعه تنکابم با بیان این که توطئه های دشمن نمی تواند مانع رشد و تعالی کشورمان شود، افزود: این کشور با حمایت و پشتیبانی ملت ایران اسلامی موانع و مشکلات پیش روی را کنار زده و در مسیر تعالی و پیشرفت همه جانبه قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارهای آمریکا در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، گفت: دشمنان بدانند که ملت بزرگ ایران از همه مشکلات و سختی ها را با وحدت و همبستگی تحت مدیریت و تدابیر مقام معظم رهبری عبور خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha