سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت معرفی بیشتر خدمات حوزه به انقلاب و نظام تأکید کرد و گفت: متأسفانه در سال های اخیر خدمات ارزشمند حوزه به انقلاب و نظام به خوبی برای جامعه تبیین نشده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تبریک ایام دهه فجر، این ایام را یادآور وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در مبارزه علیه دیکتاتوری و ظلم رژیم پهلوی دانست.

وی، انقلاب اسلامی را نعمتی الهی برای ملت بزرگ ایران دانست و افزود: باید قدردان نعمت انقلاب باشیم چون دین و ارزش های معنوی را از مهجوریت نشان داد و به متن جامعه آورد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دین و ارزش های معنوی تنها در مسائل شخصی خلاصه می شد، بیان داشت: اما به برکت انقلاب اسلامی امروز بسترهای لازم برای رشد و تعالی دینی و معنوی جامعه کاملاً فراهم است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم سابق همه توان خود را برای خاموش کردن دین و ارزش های معنوی در کشور به کار گرفت، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و بصیرت علما و روحانیت مانع تحقق اهداف شوم و خطرناک رژیم شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، دین را به متن جامعه آورد، بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه قوانین و مقررات کشور بر اساس مفاهیم قرآنی و دینی تدوین شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حوزه و روحانیت پیشگام نهضت انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: اگر روشنگری های روحانیت با بصیرت و انقلابی نبود، انقلاب به پیروزی نمی رسید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه های علمیه و روحانیت همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند، بیان داشت: صیانت و پشتیبانی حوزه های علمیه و روحانیت از انقلاب و نظام اسلامی بر اساس تکلیف ووظیفه بوده که همواره ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه علیرغم نقش مؤثر و تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گاه در پی سهم خواهی از انقلاب و نظام نبوده است، خاطرنشان کرد: حوزه بر اساس تکلیف و وظیفه ای که در برابر انقلاب و نظام داشته همواره بهترین و مهم ترین پشتیبان انقلاب در عرصه ها و صحنه های مهم بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که پشتیبانی حوزه و روحانیت از انقلاب، بسیاری خطرها و توطئه ها را از نظام اسلامی دور کرده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی با پشتیبانی حوزه و روحانیت از بحران و فتنه های بسیاری با موفقیت عبور کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت معرفی بیشتر خدمات حوزه به انقلاب و نظام تأکید کرد و گفت: متأسفانه در سال های اخیر خدمات ارزشمند حوزه به انقلاب و نظام به خوبی برای جامعه تبیین نشده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، تعامل و ارتباط متقابل نظام و حوزه را امری مهم و حیاتی توصیف کرد و افزود: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمن نفوذ در حوزه و بسترسازی برای فاصله گرفتن از نظام اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha