سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ میزگرد و رونمایی از آثار دفتر تبلیغات در نمایشگاه تخصصی گفتمان علمی انقلاب اسلامی

حوزه/ تدوین کتاب پرسش های در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی توانسته تاحدودی به ۳۳ پرسش درمورد چیستی و عملکرد انقلاب در این کتاب پاسخ داده دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، شیخ حسینی پیش از ظهر امروز در نشست که با موضوع رونمایی از کتاب پرسش هایی درباب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی در نمایشگاه تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی و در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: امروز مهمترین سوال در میان جوانان در مورد انقلاب، پرسش کارآمدی نظام با دو رویکرد خلأ های تئوریک و عدم ارائه صحیح دستاوردهای نظام است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه دعلوم و فرهنگ اسلامی افزود: امروز مواجه در خارج از کشور سوالات متعددی درمورد انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام و چیستی و عملکرد نظام، عملکرد خارجی نظام مطرح است و این سوالات تا کنون به 400 مورد رسیده است.

وی اظهار داشت: به همین دلیل ضرورت دارد با تدوین کتابهایی به نوعی به این سوالات پاسخ داده شود و تدوین کتاب پرسش هایی در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی توانسته تاحدودی به این پاسخ دهد.

شیخ حسینی گفت: تاکنون تلاش شده به 33 پرسش درمورد چیستی و عملکرد انقلاب در این کتاب پاسخ داده شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه  علوم و فرهنگ اسلامی افزود: بخشی از سؤالات ناظر به پرسش های عملکرد خارجی نظام است. جوانان به دنبال پاسخ این سوال هستند که سیاست خارجی نظام در خارج کشور بر چه مبنایی شکل گرفته، است، به همین دلیل کارآمدی نظام را که بپذیریم باید به این سوالات که ذهن بسیاری از جوانان را درگیر کرده پاسخ بدهیم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha